Preferencje na rynku legalnej marihuany – Kobiety vs Mężczyźni

Analitycy z Canna Ventures opracowali raport, w którym zawarli wgląd w nawyki zakupowe mężczyzn i kobiet na legalnym rynku konopi indyjskich. Naukowcy starali się zidentyfikować różnice w zachowaniach konsumenckich między kobietami i mężczyznami, aby zbadać zdolność przemysłu do skutecznego dotarcia do każdej płci.

Naukowcy przeanalizowali dane z kilku wiarygodnych źródeł – U.S. Census Bureau, Gallup, the Colorado Department of Public Health, Cannabis Consumer Coalition, New Frontier, Marijuana Business Daily, Forbes the U.S. Bureau of Labor Statistics i innych, aby opracować przegląd obecnego rynku. Raport pokazuje, że większość właścicieli firm na rynku legalnych konopi to mężczyźni, ale liczba kobiet będących właścicielami firm rośnie.

Następnie przeanalizowali 1700 odpowiedzi w ankiecie przeprowadzonej przez Canna Ventures.

W raporcie możemy przeczytać, że kobiety są jedną z grup demograficznych, w której najszybciej rośnie akceptacja wobec konopi indyjskich. Poparcie kobiet jest jednak mocniejsze w kwestiach społecznych, niż w kwestii samej konsumpcji.

“Oznacza to, że bardziej chcą legalnej marihuany, aby zakończyć wojnę z narkotykami na rzecz sprawiedliwego prawa, niż aby po prostu legalnie ją kupić.”

W sumie 73% kobiet i 72% mężczyzn popiera legalizację marihuany do celów rekreacyjnych. Jeśli chodzi o sam zakup marihuany to mężczyźni są bardziej pewni tego, że odwiedzą sklepy z konopiami. Kobiety natomiast nie były przekonane co do swoich planów zakupu legalnych konopi.

Co ciekawe, autorzy badań wykazali, że 68% kobiet mieszkających w miastach popiera legalizację marihuanę, w porównaniu do 75% kobiet mieszkających w obszarach podmiejskich lub wiejskich.

Jeśli chodzi o samą chęć zakupu legalnej marihuany, to 23% kobiet mieszkających w miastach twierdzi, że jest to “raczej prawdopodobne” lub “bardzo prawdopodobne”, w porównaniu z 46% kobiet mieszkających poza miastem.

Raport wykazuje spore różnice w podejściu do samych produktów. Mężczyźni są zainteresowani produktami z konopi indyjskich, produktami leczniczymi dla zwierząt, a także tymi, które poprawiają doznania seksualne. Kobiety natomiast są zainteresowane przede wszystkim produktami spożywczymi z konopi indyjskich, oraz produktami do pielęgnacji skóry i olejkami.

Wnioski płynące z raportu odzwierciedlają opinie ekspertów, którzy chcą mieć większy dostęp do badań i edukacji na temat konopi indyjskich. Dla przykładu, organy nadzorujące przemysł legalnej marihuany w stanie Ohio zobowiązały się do zainwestować 1,1mln $, aby utworzyć centrum telefonicznej pomocy dla konsumentów trawki, aby odpowiedzieć na ich pytania, począwszy od medycznych zastosowań, aż do negatywnych konsekwencji płynących z palenia i zalet waporyzacji, która jest obecnie jedną z najbardziej popularnych form konsumpcji marihuany. Tylko w 2016 roku sprzedaż vaporizerów wzrosła o 400%.

Dodaj komentarz