Kanadyjska sieć supermarketów chce sprzedawać produkty z konopi indyjskich

Nie ma wątpliwości, że marihuana weszła już do głównego nurtu. Rzecznik sieci marketów Walmart powiedział, że sieć marketów ma już wstępne ustalenia na temat możliwości sprzedaży produktów z konopi indyjskich.

Przedstawiciel Walmart Canada, Diane Medeiros, przyznał w wywiadzie dla Vancouver Sun, że choć firma nie ma planów dotyczących konkretnych produktów, to bada potencjał sprzedaży produktów opartych na kannabinoidach – w szczególności tych zawierających CBD. Medeiros stwierdził, że Walmart robi to z należytą starannością “tak jak dla każdej nowej branży”.

Wiadomość nadeszła kilka dni przed tym, jak Kanada zalegalizuje marihuanę na poziomie federalnym. Biorąc pod uwagę, że że Kanadyjczycy wydadzą miliard dolarów w pierwszych 10 tygodniach legalnej sprzedaży marihuany, nie powinno dziwić, że branża przyciąga uwagę wielkich marek.

Walmart nie jest jedyną poważną marką, która chce rozszerzyć swoją ofertę dla konsumentów marihuany, a przemysł spożywczy i napojów należy do najszybciej rozwijających się produktów. W zeszłym miesiącu Coca-Cola dołączyła do listy globalnych marek, które otwarcie zainteresowały się możliwością tworzenia produktów z CBD.

Molson Coors jest prawdopodobnie największą marką, która ogłosiła plany rozpoczęcia eksperymentów z piwami konopnymi, chociaż mniejsze browary, takie jak California Lagunitas i Brewing Coalition w Portland, już sprzedają napoje alkoholowe z CBD.

Oświadczenie rzecznika sieci marketów Walmart z pewnością spodoba się tym, którym zależy na szerszej akceptacji marihuany i przerazi tych, którzy chcą kryminalizacji konopi indyjskich. Przyszłość konopi jednak maluje się w kolorowych barwach. Jej popularność przyciąga najbardziej wpływowe firmy na świecie, którym zależy na tym, aby być częścią miliardowej branży, jaką jest legalana marihuana.

Dodaj komentarz