Syn Notoriousa B.I.G uhonoruje śmierć ojca paczką jointów, którą wypuścił na rynek

C.J. Wallace, syn słynnego nowojorskiego artysty hip-hopowego – The Notorious B.I.G., nową marką jointów uhonoruje zamiłowanie jego zmarłego ojca do marihuany.

Syn rapera niedawno uruchomił Think BIG, firmę konopną, która aktywnie dąży do przekształcenia postrzegania marihuany przez społeczeństwo. Think BIG współpracuje z Lowell Herb Co., organiczną farmą konopi z siedzibą w Kalifornii, aby stworzyć pierwszy produkt, The Frank White Creative Blend, czyli serię skręconych jointów.

Kiedy Notorious B.I.G został zastrzelony 9 marca 1997r. w Los Angeles, C.J. Wallace miał zaledwie pięć miesięcy. Po publikacji biograficznego filmu “Notorious” z 2009r., C.J. nawiązał współpracę z założycielami farmy konopi, aby stworzyć produkt, który upamiętni zamiłowanie jego ojca do marihuany.

„Zanim mój tata został zabity, został aresztowany za posiadanie konopi i widzę, jak bezsensowna wojna z narkotykami dotknęła nasze społeczeństwo – dlatego reforma wymiaru sprawiedliwości w sprawach karnych jest dla mnie ważna. Moja mama i tata używali konopi dla pobudzenia kreatywności, tak jak ja. Celem Thing BIG jest zmiana postrzegania i wywarcie pozytywnego wpływu. ”

Pakiet skęconych jointów ma na celu pobudzenie kreatywności oraz zmniejszenie niepokoju i stresu, generując jednocześnie „spokojny, lekko euforyczny i skupiony umysł, który jest idealna dla zwiększenia kreatywności”.

Pakiet składa się z siedmiu gotowych jointów, które wypełnione sa mieszanką niektórych odmian konopi indyjskich od Lowell Farms, w tym Orange Sherbet, Banjo i Rattlesnake Sour Diesel. W cenie 40 dolarów można już zakupić pakiet jointów w Kalifornii i San Francisco.

Dodaj komentarz